marți, 3 noiembrie 2020

Zoom cu clasa la Cetatea de Scaun a Sucevei

    Prima activitate interesantă din acest an școlar pentru clasa a III-a C a fost ”ZOOM cu clasa la Cetatea de Scaun a Sucevei”.

Ce mi-a plăcut cel mai mult în urma desfășurării acesteia? Atenția cu care piticii mei au ascultat indicațiile ghidului, cu care au urmărit-o în turul virtual al cetății și întrebările pe care elevii mei, de doar 9 - 10 ani, le-au adresat d-nei muzeograf: "Unde își țineau animalele locuitorii cetății?", sau "Din ce an nu a mai fost locuită cetatea?".
Evaluarea s-a realizat cu ajutorul unui test scurt desfășurat tot online, prilej cu care am constatat că activitatea le-a plăcut foarte mult copiilor - au fost atenți în timpul vizitei și au putut răspunde corect la cele 5 întrebări cheie. 
 

Felicitări, ștrumfișorii mei dragi! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu